Obserwatorzy

czwartek, 6 marca 2014

Kolorowe koszyczki wielkanocne.

Witam !
Na początku bardzo Wam dziękuje za komentarze pod moim kursikiem na "dżetową" pisankę jak i pod innymi postami. Cóż byłby wart blog bez Was i Waszych komentarzy.
Serdecznie witam w moich progach  nowe Obserwatorki :
Monika Ika z bloga http://rozanyzakatek90.blogspot.com/
Marię Wicher z bloga http://artzakatekmarii.blogspot.com/
Halinkę Dąbrowską z bloga http://na-hali-u-hali.blogspot.com/
Zapraszam Was do dziewczyn bo fajne rzeczy robią.
 A ja przedstawiam moje kolejne koszyki wielkanocne  jakie udało mi się wykończyć. Nie myślcie że , moja doba ma 48h , po prostu jak już kiedyś pisałam zazwyczaj robię kilka rzeczy na raz i stopniowo wykańczam. Bo np. jak maluję koszyk  i jestem już cała "ufafrana" w farbie to przy okazji maluję pisanki, drewienka do decoupage i co mi tam wpadnie w ręce . A jak farba schnie to mi  szkoda czasu więc dziergam np. na szydełku albo przypinam wstążki do jajec styropianowych. Teraz nastąpi okres prac wykończeniowych więc sukcesywnie będziecie ja oglądać.
  W  temacie koszyków nie ma się co rozpisywać . Ot wyplecione z rurek gazetowych , następnie pomalowane eko śnieżką białą i z pigmentem kolorowym, pomalowane raz lakierem akrylowym, przyklejone motywy wielkanocne z serwetek i ponownie pomalowane lakierem 2 razy. Do tego trochę wstążki i gotowe.



Fotki dwóch pierwszych koszyczków jakie zrobiłam  znajdziecie tutaj   KLIK 
A tu  już trochę szczegółów kolejnych - mam nadzieję ostatnich w tym roku - bo inne prace czekają w kolejce a nie lubię robić kilka razy tego samego :-)

Biały z barankiem i niebieski z zajączkiem  





dwa zielone z kolejnym zajączkiem i wielkanocnym koszyczkiem





i żółty z kurczakami




 A licznik cały czas cyka - zbliża się do  8.000 odsłon a ja  zapraszam Was na moje drugie Candy  TUTAJ
Wszystkim co się już zapisali do zabawy dziękuję i życzę powodzenia w losowaniu. 
I to na tyle dzisiaj następne będą jajca ze wstążek i cekinów . Zapraszam już wkrótce. 

21 komentarzy:

  1. Cudne są te koszyki,poprostu piękne.Ten zielony i żółty skradly moje wzdychanie ....hihi moze za rok mi sie uda takie cuda zrobić

    OdpowiedzUsuń
  2. Kolorowy,koszykowy zawrót głowy.Znów zasuwasz jak mrówka a ja się lenię od kilku dni i nic nie robię .Wszystkie koszyczki śliczne,wiosenne jestem tylko ciekawa ile przez nie straciłaś snu .
    Rób Aneczko dalej jak masz ochotę i oby jak najdłużej Ci chęci starczyły .
    Spokojnej nocki:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładne koszyczki. Takie wiosenne :)
    Pozdrawiam
    Vika Nova

    OdpowiedzUsuń
  4. koszyki wyglądają super! kolorowe i wiosenne;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kolorowo, wiosennie i Wielkanocnie. Piękne koszyczki:)

    OdpowiedzUsuń
  6. piękne, no widzisz ja nic nie robię z wikliny, a marzy mi się koszyczek na chleb pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Produkcja jak widać w pełni, a ja coś nie mogę się zabrać za koszyki, ani wielkanocne, ani do regału, który właśnie wskrzeszam gazetowymi rurkami. Napatrzę się u Ciebie, to może w końcu się zmotywuję

    OdpowiedzUsuń
  8. Koszyki piękne i bardzo staranne , mój faworyt to biały .Cudna kompozycja,baranek i kokardka w stokrotki .Nie należę do osób , które piszczą, ale dla tej pracy zrobiłabym wyjątek i mogę piszczeć z zachwytu

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ! A wiesz że ten biały to też mój numer jeden :-)

      Usuń
  9. Aneczko kolekcja imponująca;)Ja także wybieram biały,bo ja jakaś taka tradycyjna jestem;)
    Wszystkie są ślicznie przystrojone i dopracowane.
    Ja podziwiam,że ich tak dużo zrobiłaś,bo ja jestem chora,jak muszę zrobić jedną pracę dwa razy;)
    Pozdrówki;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ilonko dziękuję. Ja też nie lubię robić dwa razy tego samego , ale znalazłam na to sposób. Robię hurtem tu: przygotowałam najpierw 5 słoneczek, wyplotłam 5 koszyczków i malowałam hurtem i ozdabiałam też hurtowo. Wtedy mi nie przeszkadza że robię więcej . Ale jak bym tak zrobiła jeden koszyczek od A do Z to wierz mi że za drugi by mi się nie chciało zabierać i byłabym strasznie zła, przy jego produkcji :-)

      Usuń
  10. wow widzę, że wychodzę na nieroba kompletnego patrząc na ilości wykonanych rzeczy u Ciebie:) No cóż dążenie do doskonałości to dla mnie jeszcze daleka droga, ale staram się i czasami zamiast czytania wybieram jakieś dzierganki:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękne są Twoje koszyczki. Biały mnie zachwycił nie ujmując względów innym. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Witam serdecznie:) Przepiękną kolekcję wiosenno-wielkanocną stworzyłaś:) Wszystkie koszyczki są piękne:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  13. zapisuje się do obserwatorów :)

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  14. Śliczne te koszyczki Aniu :-)

    OdpowiedzUsuń
  15. Co jeden to fajniejszy zielony , zółty czy faworyt biały !

    OdpowiedzUsuń
  16. Śliczne koszyczki! Wszystkie mi się podobają :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  17. Okazuje się Aniu, że ja też nie wszędzie dotarłam. Śliczne są te koszyczki, kolorowe i radosne. Wykonane bardzo starannie. Życzę Ci powodzenia w konkursie i przesyłam buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  18. Aniu koszyczki są słodkie- bardzo wiosenne i słoneczne.
    Zyczę powodzenia u Ilonki, trzymam kciuki:)
    pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie Dziękuję Wszystkim za odwiedziny i pozostawione komentarze.
Dziękuję, że jesteście , bez Was ten blog by nie istniał !!
Ania - iwanna59.blogspot.com

You might also like:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...