Obserwatorzy

niedziela, 20 kwietnia 2014

Coś innego niż Wielkanoc :-)

Witam serdecznie 
Macie już dosyć jedzenia , bo  mnie już pomału uszami wychodzi :-)
To ja proponuję  nieco odmiany od Wielkanocy .
Po pierwsze melduję, że postanowiłam zmienić zdjęcie główne. Teraz przez jakiś czas na moim zdjęciu głównym będą prace wykonane na kolejne wyzwania siódemkowe u Danusi , przy czym zdjęcie aktualnego wyzwania będzie największe. I tak sobie będę dodawała kolejne zdjęcia aż będzie ich 7.
Jak się Wam pomysł podoba proszę bardzo częstujcie się. 


Po drugie mam pewne zaległości :-) 
Jakiś czas temu otrzymałam dwie  nominacje do Liebster award. Niestety czas nie pozowolił mi od razu podziekować i odpowiedzieć na pytania. Mam nadzeję, że mi to wybaczycie . 
Pierwszą otrzymałam od Asi KLIK 


Asiu bardzo Ci dziękuje za wyróżnienie
A oto pytania od Asi 
  1. Masz czasem ochotę schować się gdzieś? Oj zdecydowanie tak - ale najbardziej lubię chowanie w mojej pracowni.
  2. Mały przydrożny sklepik czy wielki supermarket? To zależy co chcę kupić i ile mam czasu na zakupy .
  3. Szklanka do połowy pusta czy pełna? Do połowy pełna
  4. Skąd akurat pomysł na rękodzieło a nie inne hobby? Bo lubię, bo zajmuję się tym prawie 30 lat , bo nie lubię łowić ryb, bo co innego może robić baba ???
  5. Czym kierujesz się w życiu? Żyj tak , żeby nikt przez Ciebie nie płakał. 
  6. Makowiec czy sernik wiedeński? Zdecydowanie sernik wiedeński 
  7. Jaki najzabawniejszy żart na Prima Aprilis przeżyłaś na sobie? Jak mój syn zameldował mi że zostanę babcią 
Drugą nominację otrzymałam od Szymki KLIK 
Ślicznie dziękuję. 


A oto pytania od Szymki :

1. Co daje Ci największą radość w życiu? Moje dzieci  i moje rekodzieło
2. Jakie jest Twoje motto życiowe? Żyj tak , żeby nikt przez Ciebie nie płakał.
3. Wolisz planować czy działać impulsywnie? Zdecydowanie wolę planować ale w 99% działam impulsywnie. 

Jeszcze raz Wam dziewczyny dziękuję za wyróżnienie  i nie gniewajcie się ale dalej zabawy nie puszczam bo:


# Nie tak dawno nominowłam swoich 11 blogów TUTAJ 

# Tak na oko co najmniej połowa moich nominowanych blogów nie kontynuowała zabawy i nie odpowiedziała na moje pytania. 
# Zgodnie z zasadami nie mogę nominować blogów od których dostałam nominację :-).

I to na dzisiaj tyle, świętujcie sobie dalej :-)))

1 komentarz:

  1. Dziekuje Aniu Kochana za super odpowiedzi, szczegolnie odpowiedz na drugie. Jest bardzo glebokie i zmusza do natchnien nad symi poczynaniami. Piekne slowa, zaluje, ze nie wszyscy potrafia kierowac sie taka sentencja. Pozdrawiam Ciebie Aniu, u mnie juz po swietach. Tez brzuszki napelnione, jutro tylko cos czuje, ze czeka mnie mokry poranek ufundowany przez mojego meza hahah. Pozdrawiam i caluje kochana.

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie Dziękuję Wszystkim za odwiedziny i pozostawione komentarze.
Dziękuję, że jesteście , bez Was ten blog by nie istniał !!
Ania - iwanna59.blogspot.com

You might also like:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...