Obserwatorzy

poniedziałek, 1 grudnia 2014

Jesienna karteczka

Witam Was
 
Jak większość z Was wie  u Czarnej Damy trwa wymianka 12 miesięcy - 12 kartek. Tematem na listopad była jesień



Przy okazji tej zabawy po raz kolejny  przekonałam się, że los bywa czasem przewrotny.
W wymiance kartkowej biorę udział od lipca ( z przerwą w sierpniu ) i od samego początku spotykają mnie w niej ciekawe sytuacje.
Tematem wymianki lipcowej były motyle. Ja robiłam karteczkę dla Misiek77 i był to motylek wyhaftowany krzyżykami. Otrzymałam karteczkę od Małgoś13 i to był również motylek haftowany krzyżykami. Obie karteczki można zobaczyć TU 
 Tematem kartki wrześniowej była szkoła  i tu przewrotny los znowu zdecydował, że moja karteczka poleci do Misiek 77. Ale na tym nie koniec niespodzianek, bo okazało się, że zrobiłyśmy z Kornelią (Misiek77) identyczne kartki, tylko w nieco innej tonacji kolorystycznej. Czyli Kornelia dostała taka samą kartkę jaką wysłała, jak nie wierzycie to zobaczcie TU
W październiku nie było niespodzianek, ale w listopadzie znowu niespodzianka. Tym razem karteczkę dla mnie zrobiła Kornelia  (Misiek77). Hm... coś w tym chyba musi być, chyba jesteśmy na siebie skazane :-)  
To karteczka jaka przyleciała do mnie od Korneli


Moja natomiast poleciała tym razem do Akrimeks . Tradycyjnie już została zrobiona haftem krzyżykowym.
Znalazłam gdzieś w jakiejś gazetce tego jeża i tak mi się spodobał, że przeniosłam go na karteczkę - w oryginale obrazek jest trochę wiekszy i jest na nim jeszcze jeden jeż i całe drzewo niestety kartka musiałaby być formatu A4 żeby wszystko mi się zmieściło :-)
 
 

No i na zakończenie muszę się pochwalić, że do mnie zawitał już  Mikołaj. Widać musiałam być bardzo grzeczna :-))) .  Dostałam tajemniczą przesyłkę, której się wcale nie spodziewałam. Paczuszka przyleciała do mnie ze Szczecina a w Mikołaja zabawiła się AnnaT,  A oto co dostałam





Moje ukochane serwetki , cudne filcowane żołędzie, gwiazdeczki szydełkowa i ze wstążeczki, szydełkowe kwiatuszki i śliczną świąteczną karteczkę .
Aniu bardzo Ci dziękuję za prezent i ogromną niespodziankę jaką mi sprawiłaś.

A Wy też chcecie dostać prezenty od Mikołaja ???
 

 
No i to na  dzisiaj koniec, dziękuję Wam serdecznie  za odwiedziny i komentarze.
Szczególnie serdecznie dziękuję za życzenia z okazji pierwszego roczku w blogosferze.

Zapraszam wszystkich do zabawy  w kolorki do Danusi . W grudniu króluje srebro i jego odcienie.
 
Do zaś niebawem.
 

23 komentarze:

  1. JA TO JEDNAK JEST WALNIĘTA ZDROWO,NAPISAŁAM KOMENTA ,POCHWALIŁAM WAS ,ODESZŁAM NA MOMENT I SOBIE ODŚWIEŻYŁAM TAKŻE WSZYSTKO ZNIKŁO.
    KURCZE NAWET DUŻYMI ZACZĘŁAM PISAĆ ,ALE JUŻ SIĘ NIE COFAM I NICNIE ZMIENIAM.
    CHYBA ,ŻE MODERACJĘ WŁĄCZYŁAŚ ,TO DOPIERO BYM MNIE ZDZIWKO CHWYCIŁO.
    CO BY NIE BYŁO KARTECZKI ROBICIE SOBIE CUDNIASTE I DZIĘKI ZABAWIE U LIDZI MACIE PO SOBIE ŚLICZNE PAMIATKI.
    BUZIAKI SPADAM NIM ZNÓW COŚ ODWALĘ .

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękną karteczkę zrobiłaś i piękna otrzymałaś :) Jakieś zrządzenie losu nad Tobą czuwa, że takie losowanie wypada :)
    A prezencik dostałaś uroczy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Karteczkowa wymianka jest bardzo fajna, a karteczki, które tworzycie są prześliczne:)
    Aniu zrządzenie losu jakieś tu w tym losowaniu jest;)
    Otrzymałaś śliczny prezencik:)
    Aniu jakie ja dziś widziałam serwetki w jednym sklepie ...marzenie:) takie piękne i świąteczne . Nie wiem czemu? hi hi hi- od razu widziałam Cię przy tym regaliku zgarniającą wszystkie serwetki ;)
    Pozdrawiam cieplutko:) Buziaczki:) Kasia

    OdpowiedzUsuń
  4. Aniu widzę że coraz częsciej zaglądasz do kanwy i mulinki, no i jesteś coraz grzeczniejsza u mnie jeszcze spokoj z Mikołajem , ale tu na podkarpaciu nie ma sniegu

    OdpowiedzUsuń
  5. kto by nie chciał Anulka dostać prezentu ? każdy ma swoje marzenia skryte - mnie mikłoaj w tym roku ominie szerokim łukiem alei z tym można się pogodzić - ważniejsze zdrówko i rodzina w całości - co do wymianki jest bardzo sympatyczna i śliczna znaczy piękne macie wspomnienia o sobie z Lidzią = w ogóle to wszystko u ciebie zawsze na topie ale powiem szczerze że mimo małego miejsca w mieszkaniu tak sympatycznego psiaka słodziaka bym chciała mieć - buziaki ci ślę oraz przepraszam za chaotyzm bo dalej jestem jeszcze rozkojarzona - Marii

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zapomniałąm dodac Anulka ten jezyk jest cudowny - mieszkał kiedyś u nas w ogrodzie którego już nie mamy bo jest inny - uwielbiam te zwierzątka - są bardzo mile i wbrew pozorom jak im nic nie robisz nawet z ręki ci jedzą :):):)

      Usuń
  6. Aniu jakie wspaniałości pokazałaś ....a twoja karteczka dech zapiera:) szkoda że do mnie nie trafiła....A kto by nie chciał dostać prezentu od Św Mikołaja:) co za pytanie ....ha ha pewnie że chce!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!Kochana pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Faktycznie w tym miesiącu znowu będzie bardzo trudny wybór karteczki tej naj.. :) Piękne obie karteczki, a jeżyk jest śliczny.
    Cieszę się, że udało mi się zrobić Tobie niespodziankę i mam nadzieję, że te skromne przydasie uda się jakoś wykorzystać :)
    Całuski przesyłam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Anulko cieszę się, że bierzesz udział w wymiance, bo dzięki temu mogę oglądać Twoje cudne hafciki. Ale co tu kryć, wszystkie tworzycie tak piękne karteczki, że żałuje iż nie moge ich wszystkich mieć :) Ale za to jestem tą szczęściarą która przeważnie pierwsza je widzi :) A nasza Ania to wspaniałą osoba, ja też dostałam od Niej prezencik czym będę sie nie długo chwalić. Buziaki przesyłam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. bardzo udana wymianka, zabawa Lidzi fajnie się kręci :) miłego dnia, buziaki :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękne karteczki. Ja w listopadzie odpuściłam, ale w grudniu nie mam mowy. Mam już plan na kartę hi, hi,hi,, choć nie znam jeszcze tematu. Ania przysłała Ci piękny prezent. I jak tu nie wierzyć w mikołaja, a może w Panią Mikołajową??

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetna karteczkowa wymianka, a Twój jeżuś przesłodki!!!
    Wspaniałe dostałaś prezenciorki, ale wiadomo - takiej grzecznej osóbki jak Ty to ze świecą szukać;) Chociaż powiem ze ja też jestem grzeczniutka, też do mnie przyleciał Mikołaj;)
    Buziaczki Aniu:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Super karteczki i rzeczywiście śmieszne sytuacje Cię spotkały. Widocznie tak los zarządził:)
    Prezent świetny, prawdziwie mikołajowy:)))
    Całuski.

    OdpowiedzUsuń
  13. Gratuluję tak wspaniałego prezentu! A karteczki piękne :)

    OdpowiedzUsuń
  14. ZAZDRASZCZAM i zmywam się stąd. Idę i już nie wracam. Ten Mikołaj to jakiś ślepy jest chyba, bo ja grzeczna jestem przecież. Aaaaa, już pamiętam. W ubiegłym roku tak mu przywaliłam za brak prezentu, że przyślepł leko :) Usprawiedliwiony jest, hihi.

    OdpowiedzUsuń
  15. Ale z Ciebie szczęściara Aniu! Nie dość, że bez kolejki dostajesz prezenty od Mikołaja to jeszcze takie cudeńka. Ja to chyba mocno niegrzeczna byłam...
    Karteczki są urocze!
    Przesyłam buziaki i trzymam kciuki żeby komentarz nie znikł, bo trzeci raz już piszę...

    OdpowiedzUsuń
  16. Myślałam, że żołędzie są prawdziwe, a tu taka niespodzianka, rewelacja :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Jeżyk jest przesłodki i ślicznie wyhaftowany. Mikołaj w tym roku bardzo hojny, bo nawet ja dostałam prezent, chociaż do grzecznych dziewczynek nie należę:), więc wcale się nie dziwię, że o Tobie nie zapomniał. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Wspaniałe prezenciki zawitały u Ciebie :)
    A karteczki są piękne .
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  19. śliczny ten Twój jeżyk, a takie niespodziewane prezenty to chyba marzenie każdego

    OdpowiedzUsuń
  20. I jak tu nie wierzyć, ze przypadki chodzą po ludziach :)
    Świetne karteczki, gratuluję wymianki.
    No i fakt - nie masz wyboru - musisz być grzeczna :)

    OdpowiedzUsuń
  21. dziękuję stokrotnie za przecudną karteczkę :) niedługo pochwalę się na blogu :)

    OdpowiedzUsuń
  22. No oczywiście, że chcę dostać prezenty od Mikołaja, już mnie nawet sześcioletnia siostrzenica na tę okoliczność dziś przepytała.

    Kartki zrobiłyście piękne, a prezent od Ani - tylko pozazdrościć.

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie Dziękuję Wszystkim za odwiedziny i pozostawione komentarze.
Dziękuję, że jesteście , bez Was ten blog by nie istniał !!
Ania - iwanna59.blogspot.com

You might also like:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...