Obserwatorzy

wtorek, 3 stycznia 2017

Na przekór zimie u mnie wiosna :-)

Witam Was

I jak tam u Was początek roku ?? Ja już trochę odetchnęłam  po Świętach i wracam pomału  do normalności. 
 Ruszyła już druga edycja zabawy kartkowej - wytyczne TU - i sądząc po komentarzach zapowiada się rewelacyjnie. Chęć udziału zgłosiło sporo nowych osób, co mnie niezmiernie cieszy. Życzę Wszystkim powodzenia, zwłaszcza tym z Was, które zaczynają dopiero zabawę z kartkami. 
I dla nowych osób podaję ogólne zasady zabawy 
  1. Bawimy się przez 12 miesięcy od 1 do ostatniego dnia każdego miesiąca. 
  2. Bawi się ten kto chce i kiedy chce.
  3. Mogą brać udział w zabawie wszyscy, również osoby, które nie prowadzą bloga.
  4. Kartki mogą  oczywiście brać udział w innych zabawach i wyzwaniach.
  5. Technika wykonania dowolna , łącznie z boxem, zawieszką 
  6. Każdego  2 dnia miesiąca będę u siebie na blogu robić podsumowanie oraz podawać tematy na kolejny miesiąc.
  7. Do podsumowania poproszę w Waszych postach kolaż wszystkich kartek z danego miesiąca, na którym oprócz kartek ma się znaleźć adres  Waszego bloga. 
  8. Osoby, które  nie prowadzą bloga przesyłają mi zdjęcia swoich karteczek na adres anniwa59@gmail.com
A wszystkie potrzebne informacje znajdziecie TUTAJ

To teraz temat właściwy tego posta :-)

Pod koniec zeszłego roku zrobiłam sobie postanowienie, że nie zgłoszę  już swojego udziału w żadnej nowej zabawie, bo normalnie brakuje mi już czasu  na wszystko. Ale oczywiście jak to u mnie bywa,  jednak się skusiłam . No ale obok takiej zabawy jaką  zaproponowała Renia trudno przejść obojętnie.


Mianowicie Renia zaproponowała przygotowanie prezentów na różne okazje i święta  przez cały rok. Zabawa ma tylko jedno ograniczenie, nie dodajemy  do niej kartek okolicznościowych. Techniki dowolne, ilość  prac i postów w miesiącu dowolna i ma to być prezent dla kogoś na jakąś okazję.
To ja się pytam, czy jest wśród Was choć jedna osoba, która nie robi prezentów dla bliskich, czy znajomych ????   
To wobec tego nie ociągać  się, tylko wieszać banerek u siebie na blogu i dodawać prace do żabki u Reni.
Zapraszam Was serdecznie do zabawy.

A u mnie dziś pierwsza z takich prac. Co prawda powstała jeszcze w grudniu, ale nie doczekała się jeszcze publikacji. Renia wyraziła zgodę na dokarmienie żabki, co niniejszym czynię. 
A są to wiosenne tulipany, uszyte  dla naszej Małgosi z okazji jej urodzin, kolorystyka żółto fioletowa, wybrana przez solenizantkę.
To już nie gadam tylko zapraszam do oglądania.












I na zakończenie jeszcze dwie sierotki, odnalezione przez PP, a mianowicie kartki świąteczne od Danusi i Ewy   


Dziękuję Wam bardzo za śliczne  kartki i życzenia. 


Pozdrawiam Wszystkich  "zaglądaczy" a szczególnie serdecznie "komentatorów"


40 komentarzy:

  1. Aniu też obiecywałam sobie ,że szlaban na zabawy ,ale jak można odmówić Reni ,skoro pomysł jest w dechę .Zatem też bawię się i nie trzeba mnie wcale namawiać .
    Śliczne tulipanki przygotowałaś dla naszej Małgosi,kolorki też jakieś moje.Kurcze,ale widzę że ich ilością Gosia zasłużyłą na więcej :( Może i ja kiedyś doczekam więszej puli .
    Cóż idę już sobie i życzę Ci dobrej nocki ,buziaki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam tulipany! Twoje są śliczne)

    OdpowiedzUsuń
  3. Tulipany prześliczne Aniu! A jak widzę co się dzieje za oknem, to też tęsknię za wiosną :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne tulipany. Podziwiam je od dawna i się zachwycam. Zabawa u Reni jest super, więc ja też się zadeklarowałam. Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Tulipanki zachwycają mnie niezmiennie :)
    kolorystyka też śliczna i na pewno Solenizantce bardzo się podobały.
    Aniu masz rację- u mnie "dupos blados" nie tylko z robótkami, ale i gotowanie mi nie idzie i tylko słoiki wyciągam ;D
    dieta poświąteczna też potrzebna;)
    buziaki

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajniutkie tulipanki.
    , postaram sie dołączyć do zabawy, właśnie kartki do Ciebie udało mi się skończyć jutro zdjęcia spróbuję zrobić.
    Buziaki i Tulaski na nadchodzące mrozy.

    OdpowiedzUsuń
  7. Aniu śliczne tulipanki, w takich moich ulubionych kolorkach:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczne tulipanki już zakwitły a śniegu jeszcze nie było ;-)

    OdpowiedzUsuń
  9. No KochanaMoja ANiu zdecydowanie u CIebie zapachniało wiosną. Ostatnio zatęskniłam do tej pory rok, ale wątpie że się u mnie zjawi. Jest to niestety bardzo depresyjne .. :( No ale co ja tutaj gadam, czekam z niecierpliwością na kolejne Wasze piękne kartki :) Buziaczki Kochana :*

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratuluję odwagi z kolejną zabawą, ale faktycznie pomysł jest świetny. Twój prezencik rewelacyjny i prawie czuć jak pięknie pachnie :)
    Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczne, wiosenne tulipanki :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Tulipanki wspaniałe Aniu!:) i wiesz co mi przyszło do głowy?! Poproszę o uszycie jednego w ranach nagrody za roczne kartkowanie:) jeśli złe wybrałam to pomyśle nad czymś innym:) z gory dzieki i sciskam:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Aniu, nie bronię się przed nowymi zabawami, pod warunkiem, że nikt nie wymaga ode mnie uczestnictwa w każdej edycji. A takie zabawy jak chociażby nowa u Reni ma dla mnie sens - zawsze przecież coś się robi :-).
    Tulipany piękne - śliczne kolory! Gosia na pewno zadowolona!
    Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  14. Gosia jest kolejną urodzoną w styczniu znaną mi osobą lubiącą fiolet. Tulipany są przepiękne.

    OdpowiedzUsuń
  15. Aniu, Twoje tulipanki są piękne i na pewno Gosia jest zachwycona. Któż by nie był?
    Pozdrawiam Cię serdecznie i przesyłam buziole:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetna kolorystyka tulipanków :) Chętnie zapisałabym się na zabawę, ale chyba na kolejną nie starczy mi już czasu :( W tym roku postanowiłam bawić się także u Ulci no i dalej u Danusi :) Czas pokaże, może jednak jakoś uda się wygospodarować chwilkę!

    OdpowiedzUsuń
  17. przepiękny ten bukiet! marzenie! pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Tulipanki śliczne i kolorki bardzo mi odpowiadają. Czaruj Aniu tą wiosnę, może szybciej przyleci bo to co się dzieje u mnie za oknem to najgorsza odmiana zimy;-) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Dzięki za szczegóły zabawy, bo właśnie się do niej przymierzałam :) Śliczne te tulipany, powiedziałabym nawet, że słodkie.

    OdpowiedzUsuń
  20. Wspaniałe tulipanki! Chociaż za oknem wiatr hula w najlepsze, od razu poczułam zapach wiosny;) Podziwiam Cię za udział w tylu zabawach. Fakt, że prezenty robimy i to nie problem, ale mnie dobijają przede wszystkim terminy.
    Buziaczki Anulka:)

    OdpowiedzUsuń
  21. Znakomity pomysł na zabawę, dobrze mieć pod ręką kilka prezentów bo okazji nie brakuje. Ja jednak się nie zdecyduję, doba jest zbyt krótka no i niedługo przyjdzie wiosna i ogród mnie pochłonie. Bukiet tulipanków jest śliczny! Cieplutko pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  22. Super tulipanki, i klaniam czola za udzial w tylu zabawach ja co roku obiecuje ze zadna wiecej i co roku dopisuje jakas do listy. pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  23. Aniu u Ciebie gości wiosna, bukiecik tulipanków śliczny ...a meteo zapowiadają mrozy. Zatem cieplutko pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  24. U Ciebie wiosna a u mnie zima, właśnie dziś padał śnieg, wiatr szalał i mroźno sie zrobiło. Za to Twoje śliczne tulipanki Aniu od razu ociepliły atmosferę :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Też się zastanawiałam nad tą zabawą ale odpuściłam ...

    Aniu tulipany są cudne :).

    Dostałaś śliczne kwiatki :).

    OdpowiedzUsuń
  26. Ja też banerek porwałam:) pewnie coś się stworzy:) Tulipanki piękne, wiosenne!!! Miło popatrzeć zwłaszcza jak taka zawierucha za oknem:)

    OdpowiedzUsuń
  27. Witaj Anulka w Nowym Roku. Z różnych powodów wcięło mnie, a skończyło się na grypie :(
    Twoje tulipanki są przecudne. Sama zabawa również, tylko że u mnie to na odwrót najpierw coś robię, a później rozdaję w zależności od potrzeby, więc cóż by to była za niespodzianka, gdybym najpierw pokazała, a później rozdawała?
    Buziaki :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Miło widzieć namiastke wiosny. Az mi zapachniało wiosenną aurą. Poki co pizga jak na Uralu. Bez czapki a nawet kaptura nie da sie wyjsć. Dobrze, ze jutro wolne wiec zaszyje sie w ciepłym domku. Twoje tulipanki sa prześliczne. Wiem to doskonale, bo przecież już od dawna stoją w moim pokoiku. Trzymaj sie Anulko cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  29. Cudowne prace! Obserwuję ;)
    Wszystkiego dobrego w Nowym Roku! Pozdrawiam ciepło i zapraszam do mnie https://magia-zdobienia.blogspot.com/ ;)

    OdpowiedzUsuń
  30. Śliczne pączki tulipanów.
    Wszystkiego dobrego w Nowym Roku :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Aniu, tymi tulipankami przypomiałaś nam, że zima minie i będzie ciepło i kolorowo. Będą kwitły kwiaty, a wśród nich tulipny. Sliczny, kolejny bukiecik i to taki co nie więdznie:)))
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  32. Z racji miejsca zamieszkania po prostu kocham tulipany a Twoje są prześliczne.
    Pozdrawiam z Holandii :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Aniu, nie dziwię Ci się ;-) Ciężko przejść obojętnie obok tak dobrego pomysłu. Piękne tulipany :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Kwiaty wiecznie żywe :) Fajny prezent.
    Pozdrawiam :))

    OdpowiedzUsuń
  35. Przecudne tulipanki Aniu uszyłaś !!!
    Uwielbiam podziwiać takie uszyte cudeńka !!!
    Pozdrowionka ciepłe :-* :-* :-*

    OdpowiedzUsuń
  36. I ja sobie wmawiałam,że najwyżej jedna!zabawa blogowa bo potem "gonię w piętkę"ale się nie udało:))na razie pięć a jeszcze parę fajnych wyzwań się pojawiło:))
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  37. Tulipany 😁 wiosno gdzieżeś ty...
    Piękne i bardzo dekoracyjne,a karteczki wszelakie bardzo lubię oglądać 😊
    Pozdrawiam cieplutko 😊

    OdpowiedzUsuń
  38. Powiało wiosna, bo z nią kojarzą mi się tulipany. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  39. Oj Twoje tulipany na pewno niebawem sprowadzą wiosnę. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie Dziękuję Wszystkim za odwiedziny i pozostawione komentarze.
Dziękuję, że jesteście , bez Was ten blog by nie istniał !!
Ania - iwanna59.blogspot.com

You might also like:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...