Obserwatorzy

środa, 12 kwietnia 2017

Wielkanocne zajączki

Witam Was

Dziś, w ostatnim poście przed Świętami, przybywam do Was z wielkanocnymi zajączkami.
A to za sprawą Reni i kolejnej lekcji decoupage, której tematem jest wielkanocne decoupage z zajączkiem.  



To już 23 lekcja, a więc w przyszłym miesiącu stuknie nam 2 lata. Kiedy to przeleciało  to nie mam pojęcia ??

Postaram się dziś streszczać, bo nikt za wiele czasu nie ma. W sumie znowu przygotowałam 3 różne prace, ale przyznaję bez bicia, takie które robi się szybciutko.

Na pierwszy ogień poszły mydełka i zajączki  z serwetki. Przyklejone za pomocą medium do świec. Medium jest tylko z góry, od dołu normalne mydełko więc używamy do woli, zmydla się od dołu a na górze mam cały czas zajączka  :-)




 Druga praca z zającami to decoupage na świeczce, motyw w zajączki  z serwetki.  Prosto i szybko a jak to zrobić pisałam w TYM poście



I na koniec jajo pisanka z zającami. 
Od dawna chodziły za mną jajka owijane sznurkiem . Niestety jak to u mnie bywa czasu mi brakło na tradycyjne jajeczka ze sznurka i koronek . No to zrobiłam sobie sznurkowe jajo połączone z decou. Owinięte sznurkiem  jajo pomalowałam lakierem akrylowym i nakleiłam motyw z tej samej serwetki co na świeczce. Dodatkowo przykleiłam ozdobny sznurek .



I jeszcze taki mały trik jak zacząć i jak skończyć owijanie sznurkiem . Robimy w styropianie na czubku dziurkę wykałaczką, w dziurkę kapiemy kropelkę magica , wciskamy koniec sznurka  i wbijamy ozdobną szpilkę . 



Trzyma na beton i bardzo łatwo wtedy zaczyna się owijanie . To samo zrobiłam na końcu , z tym że dałam małą szpilkę i mocno docisnęłam żeby się schowała do styropianu , bo inaczej jajo nie będzie stało.


Jako, że na blogu mojego ulubionego sklepu od A do Zet trwa właśnie wyzwanie z jajem to zgłaszam tam moje sznurkowo- decoupagowe jajo.
Szczegóły TUTAJ  i banerek wyzwania


http://blog-odadozet-sklep.blogspot.com/2017/04/wyzwanie-19.html









Wszystkie zające razem






I tym sposobem zaliczyłam, mam nadzieję, kolejną lekcję decou.  Przyznaję robiło się bardzo przyjemnie a i efekt mnie całkowicie zadowala  :-)

A w związku z tym, że osobnego posta z życzeniami nie będzie, już dziś składam Wam Wielkanocne życzenia z lekkim przymrużeniem oka :-)


Pozdrawiam Wszystkich serdecznie 

  


45 komentarzy:

  1. Aniu Twoje decu jest i sliczne i pożyteczne. Mydełka beda fajnie wyglądać w łazience podczas świąt. Przyznam, ze jeszcze nigdy mydełek nie robiłam. Jajo sznurkowe rewelacyjnie sie prezentuje. Szkoda, ze nie ma już czas, ale w przyszłym roku musze se takie machnąć. Słowem iście świąteczne decu w Twoim wydaniu. Buziaczki Aniu.

    OdpowiedzUsuń
  2. Aniu zajączkowe prace są prześliczne:) A jajeczko EXTRA i pomysłowe:) Może na przyszły rok odgapię taki pomysł na dekorację świąteczną;) jeśli pozwolisz oczywiście:)
    Dla Ciebie i Rodzinki również Zdrowych, spokojnych Świąt Wielkanocnych:)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Aniu świetne prace zajaczkowe zrobiłaś. ..te mydełka mnie powaliły:-)
    Jajeczko tez śliczne. ..ja w tym roku tylko jedno sznurkowe zrobiłam. ...ach ten czas:-)
    Aniu dla Ciebie i Twojej rodziny życzenia radosnych i spokojnych Świąt Wielkiej Nocy:-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zajęce są świetne, w każdym wydaniu :)
    Tobie Aneczko też życzę spokojności, zdrówka i rodzinnych świąt. Wesołego Alleluja !
    Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Zajączki przecudne.
    Zdrowych Wesołych Świąt Aniu :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Prześliczne te prace, a obrazki z zajączkami są rozkoszne! Dzięki za życzenia - na szczęście ja do pracy dopiero w środę.;)Wesołych Świąt!:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne prace przygotowałaś!

    OdpowiedzUsuń
  8. jak dla mnie bomba;)
    wszystko ślicznie będzie sie prezentować na właściwym miejscu:)
    a zadanie zaliczona a 6+
    buziaki i również życzę radosnych Świąt Wielkiej Nocy :)

    też sie zastanawiam kiedy to przeleciało;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a i zapomniałam;)
      pomysł ze szpilka świetny, w przyszłym roku zapędzę Małą do roboty ;D

      Usuń
  9. Piękne świąteczne dekoracje poczyniłeś! pozdrawiam ciepło i życzę również wesołych świąt!

    OdpowiedzUsuń
  10. Decou szybkie i piękne, zwłaszcza to jajo :-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Aniu ! Gratuluje podrobionej kolejnej lekcji decou, wyszło sliczne a to sznurkowy jahco bardzo mnie kusi:)

    A jeśli chodzi o zyczenia to Kochana zdrowka, radości i miłych rodzinnych spotkań na ten Swiąteczny czas i błogosławieństwa od Zmartwychwstałego Chrystusa na każdy dzien oraz owocnego w przeżycia Triduum Paschalnego!!! Sciskam:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetny patent ze szpilką, na pewno bardzo ułatwi pracę ze sznurkiem. Jajeczko "sznurkowe" wyszło wspaniale, po prostu mój ulubiony styl :)
    Radosnych Świąt!

    OdpowiedzUsuń
  13. Aniu kochana zajączki zaliczone- hmmm zazdroszczę 😊
    Buziaki, wesołych.

    OdpowiedzUsuń
  14. Anusia, fajnie ozdobiłaś przedmioty zajączkami. Pomysł na mydło jest super.
    Życzę Ci radosnych, błogosławionych Świąt.

    OdpowiedzUsuń
  15. Same śliczności! Radosnych Świąt!

    OdpowiedzUsuń
  16. Aniu! Prześliczne są te Twoje Zajączki, Zauroczyły mnie wszystkie - Pozdrawiam Cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  17. Wszystko przepiękne! Umiesz tyle technik, podziwiam. Mydełkami jestem zauroczona.
    Radosnych Świąt Aniu:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Ale u Ciebie zajączkowo Kochana !!! Bardzo mi sie to podoba bo uwielbiam te zwerzątka w rzeczywistośc jak i w sztuce czy też różnych grafikach. Twoje pisaneczki są prześliczne, absolutnie mnie zahcywciły, ale najbardzeij jestem pełna podziwupisance ze sznurka. Ile precyzjii i jakże jest doskonała! WOW! ANiu, na prawde kto jak kto ale dbanie o szczegóły jest Twoją domeną :) Buziaczki :*

    OdpowiedzUsuń
  19. Zajączki na sto sposobów...i każdy jeden wyjątkowy i piękny Aniu :)
    Wesołych Świąt Wielkanocnych, smacznego jajka,
    szalonego i wyjątkowo mokrego śmigusa-dyngusa
    oraz samych słonecznych i cudownych dni.
    K.

    OdpowiedzUsuń
  20. przykazanie na święta: nie wymydlać zajączków! ;D

    cAnulka! :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Anulko, przepiękne, kicajkowe prace :-)
    Życzę Ci wspaniałych, rodzinnych Świąt :-)

    OdpowiedzUsuń
  22. Aniu piękne są te Twoje dekupażowe ozdoby, świeczuszka z zajączkiem jest zdecydowanie numerem jeden :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Aniu :)
    Twoje zajączki,gdziekolwiek przycupną ...to czują się świetnie,a jeszcze lepiej,że wyglądają tak samo cudnie :) A to na mydełku,na świeczce i...nawet na sznurku :) Zachwycam się nimi,jak i Twoją pomysłowością :)
    Pozdrawiam serdecznie :) i dziękuję za dzisiejszy wieczór :) Było mi bardzo miło :) Buziaki :* :* :*

    OdpowiedzUsuń
  24. Wszystkiego co najlepsze, najwspanialsze i najpiękniejsze, a przede wszystkim zdrówka, spokoju, miłości i radości dla Ciebie i Twoich bliskich.


    xxBasia

    OdpowiedzUsuń
  25. Przesłodkie te zajączki i wszędzie im dobrze, szczęściarze;-)Pięknych Świąt Aniu!

    OdpowiedzUsuń
  26. Urocze prace Aniu, szczególnie to jajo mi się spodobało.
    Dziękuję za życzenia! Tobie również życzę spokojnych i radosnych Świąt Wielkanocnych.
    Przesyłam serdeczności.

    OdpowiedzUsuń
  27. Zajączki słodziaki, więc wszystko co ozdobią będzie sliczne! Cały komplecik bardzo mi się podoba:) Wesołych, zdrowych i ciepłych świąt!!

    OdpowiedzUsuń
  28. Pięknie wszystko wygląda - Zdrowych , radosnych świąt droga Aniu życzy Marii z rodziną :):):)

    OdpowiedzUsuń
  29. Piękne stado zajączków:) Radosnych Świąt Wielkanocnych dla Ciebie Aniu i Twojej Rodziny:)

    OdpowiedzUsuń
  30. Bardzo urocze zajączki :) Tobie również wszystkiego najlepszego :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Piękne prace;) Życzę zdrowych, spokojnych, rodzinnych i ciepłych Świąt;) Radosnego Alleluja!!!

    OdpowiedzUsuń
  32. Piękne zajączkowe prace, Radosnych Świąt Aniu!

    OdpowiedzUsuń
  33. Wspaniałe zajączki,fajny pomysł na jajko :)
    Życzę Ci Zdrowych,Spokojnych Świąt spędzonych w gronie rodzinnym.

    OdpowiedzUsuń
  34. Takie idealnie świąteczne zajączki :)
    Dobrych Świąt - niech będą piękne i przyniosą Ci wiele radości :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Aniu, Wesołego Alleluja!
    piękne zajączkowe prace:)

    OdpowiedzUsuń
  36. Pozdrawiam Świątecznie i gratuluję wygranej u Małgosi :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Pozdrawiam serdecznie i poświątecznie. Lekcja decu zaliczona na piątkę:) Jajo jest przeurocze. Nigdy nie owijałam sznurkiem, może wypróbuję ten sposób ozdabiania i zakończenia. Dzieki za podpowiedź.
    pa, pa

    OdpowiedzUsuń
  38. Urocze prace :) Robią wrażenie
    Dziękuję za udział w zabawie na blogu od A do Zet :)

    OdpowiedzUsuń
  39. Ślicznie i pomysłowo, dziękuję za udział w wyzwaniu na blogu od A do Zet

    OdpowiedzUsuń
  40. Świetny pomysł na jajko, mydełka też się świetnie prezentują. Dziękuję za udział w wyzwaniu Od A do Zet.

    OdpowiedzUsuń
  41. Piękna zajączkowa kolekcja. Jajko jest rewelacyjne. :)

    OdpowiedzUsuń
  42. Fajne są te Twoje mediowe dekoracje. Bardzo mi się podoba pomysł z mydełkami - można mieć zajączki do "ostatniej piany" ;) Sama dopiero zaczęłam zajmować się decu i strasznie mnie ono ostatnio zaczęło fascynować więc tym bardziej wielkie WOW dla Ciebie i Twoich prac. Cieszę się, że przyłączyłaś się do naszej zabawy i że mogłam poznać Twoją Twórczość. Życzę powodzenia i słonecznej majówki. Pozdrawiam MargoLa DT sklepu Od A do Zet :)

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie Dziękuję Wszystkim za odwiedziny i pozostawione komentarze.
Dziękuję, że jesteście , bez Was ten blog by nie istniał !!
Ania - iwanna59.blogspot.com

You might also like:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...